Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

Πολλά ζητάς... Δημήτρης Αθηνάκης

Loving Vincent

 

̶ τι άλλο να στείλω εκτός από

γυμνές φωτογραφίες δηλαδή;

σου έστειλα και το τηλέφωνό μου

σου περιέγραψα τον τρόπο που κοιμάμαι

αν θέλω διακοπές τώρα ή αν αντέχω ακόμα

αν βγάζω το σκύλο -που δεν έχω- βόλτα

απάντησα ακόμη και στο βουνό ή θάλασσα

-έχω τσιτάρει Καζαντζίδη για μια πίπα

δε μασάω-

έκανα σκάιπ βάιμπερ γουατσάπ και μέσεντζερ

ζωντανή κάμερα με οδηγίες τύπου σήκω όρθιος και

σήκωσε την μπλούζα

κι ακόμα δεν σου φτάνει

και να οι γυμνές φωτογραφίες

και δώστου γκρο πλάν και πωσταλένε

και μ’ έχεις στημένο σούζα να αναρωτιέμαι

αν με πρόλαβε χρόνος

αν τον πρόλαβα εγώ

κι αν εγώ σε πρόλαβα εν γένει

                                    -new things come around είπες

αυτή η πρώτη σου ζωή μ’ έχει νικήσει αποκρίθηκα-


κι είναι μια λέξη είπες που μου μένει

κι είναι μια λέξη που προλάβαινα να πω


αλλά δεν είπα 

Δημήτρης Αθηνάκης, Φτηνό κρεβάτι, εκδ. Πόλις


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου