Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

Εφτά μικρές ροδιές... Ευγένιος Τριβιζάς

John Duncan


Θα φυτέψω στον κήπο σου
εφτά μικρές ροδιές
για να γεύεσαι τους χυμούς
απ’τα πικρά τους ρόδια
και να μη λαχταράς τα δάκρυά μου.

Θα φυτέψω στον κήπο σου
δώδεκα κόκκινα αμπέλια
για να μεθάς απ’ το χρώμα τους
και να μην ματώνεις με φιλιά
τα χείλη τα δικά μου.

Θα στολίσω τον κήπο σου
με σαράντα συντριβάνια
για να ξεγελάς την δίψα σου
και να μην με αφανίζεις
όταν πίνεις από μένα.

Και μετά
επειδή θα μισώ τον κήπο σου…

Θα ξεριζώσω τις μικρές ροδιές
για να γεύεσαι πάλι
τα δάκρυά τα δικά μου.

Θα κάψω τ’ αμπέλια
για να ματώνεις τα χείλη μου
με τα φιλιά σου.

Συντρίμμια θα κάνω
τα σαράντα συντριβάνια
για να με πίνεις ξανά και ξανά
εμένα να πίνεις μόνο
χωρίς ποτέ να μπορείς
να ξεδιψάσεις.
Ευγένιος Τριβιζάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου