Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Aνοίξτε δρόμο... Georges Brassens



Ferenc Lantos


Οι Μαλάκες

Φρέσκοι μαλάκες, νέοι κι ωραίοι,
ζητάνε δόξα γυρεύουν κλέη,
γέροι μαλάκες, ανοίξτε δρόμο,
τώρα οι νέοι, έχουν το λόγο.
Όμως εγώ που ισορροπώ κι είμαι στη μέση
έχω ένα μήνυμα λίγο σκληρό, που δεν θ’ αρέσει:
Δεν παίζει ο χρόνος κανένα ρόλο,
για τον μαλάκα που κάνει σόλο,
είτε 20άρης, είτε 80άρης, ένας μαλάκας είναι μαλάκας.
Νέοι αθώοι, γέροι με πείρα,
μ’ άδειο κεφάλι, με σκέψη στείρα
μη μου τσακώνεστε, μη μου λυπάστε,
όλοι με βούλα, μαλάκες θα ‘στε
Όμως εγώ που ισορροπώ κι είμαι στη μέση
έχω ένα μήνυμα πιο θετικό, θα σας αρέσει:
Πάρτε τα πλοία, τ’ αεροπλάνα,
διακοπές κάντε για πάντα
τσάμπα κρασί, φαΐ και ξάπλες,
τσάμπα γυναίκες που θέλουν βλάκες
Πληρώνω εγώ και κάτι φίλοι,
μ’ ό,τι λεφτά μας έχουν μείνει
κι αν δεν μας βγαίνουν τα έξοδά μας,
θα δανειστούμε για τη χαρά μας.

Georges Brassens, Ο Γορίλας, εκδ. Ύψιλον, μετ. Γ. Βαρβέρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου