Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

Silver alert... Αγγελική Σιδηρά

Bärbel


        ΗΤΑΝ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ ταν χάθηκε πρώτη φορά. Τέλη Δεκέμβρη, ξημερώματα κα χιόνιζε. Κα πο ν ψαχνα μς στν πέραντη τν πόλη ν τν βρ; φέθηκα στ νστικτό μου κα τ βήματα μ δήγησαν στ παλι πατρικ σπίτι, που τν βρκα ν κοιτάζει γύρω σαστισμένος.
       
       Πς εχε διανύσει τόση πόσταση γυμνς σχεδν κα μ τ πόδια; Τν μάλωσα, θυμμαι, τν μικρό μου τν πατέρα κα μ κοιτοσε φοβισμένος σν τακτο παιδί.
       
       Στ Τμμα μο συνέστησαν ν γράψω λα τ στοιχεα του κα τ τηλέφωνό μου σ’ να παν μ μαρκαδόρο κα ν τ ράψω στν σωτερικ τσέπη το σακακιο του. Γιατί μως ν μν γέμιζα τν τσέπη του μ πετραδάκια ν βρίσκει μόνος του τν δρόμο Κοντορεβιθούλης μου;
       
      Ατ σκεφτόμουν κα δν ξέρω πόση ρα κανα γι ν περάσω στν βελόνα τν κλωστή.
       
      Μ τώρα χουν περάσει λα ατά. ξ λλου πατέρας μου βρκε τελικ τν δρόμο του.
γγελικ Σιδηρ, Silver alert  
https://bonsaistoriesflashfiction.wordpress.com/




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου