Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Γι' αυτό μ' αγάπησες... Χαράλαμπος Γιαννακόπουλος


Sharon Stone and William Baldwin in Sliver 



Η ζωή μέσα στο ποίημα

Γιατί είμαι αναίσχυντη, μου έλεγε,
γι’ αυτό μ’ αγάπησες.

Γιατί όταν βγαίνουμε τα μεσημέρια για καφέ
δεν φοράω βρακί κάτω απ’ το φουστανάκι μου
και τα βράδια του καλοκαιριού στο μπαλκόνι μας
μένω με το στήθος γυμνό και πίνω breezer lime.

Γιατί στην παραλία που μας καίει ο ήλιος
βρέχω το χέρι μου και το χώνω μεσ’ από το μαγιό σου
και μ’ αρέσει να φιλάω τους φίλους σου στο στόμα
κι εσύ να ζηλεύεις και να γελάς.

Γιατί είμαι αναίσχυντη, μου έλεγε, γι’ αυτό μ’ αγαπάς
και το βράδυ που ξαπλώνουμε, πριν σβήσουμε το φως
σου διαβάζω Πεντζίκη και Βασίλη Στεριάδη,

κι επειδή κάποτε δραπετεύω από το ποίημα
και σε συναντώ.
Χαράλαμπος Γιαννακόπουλος, Τι κοιτάζει στ’ αλήθεια ο ποιητής




1 σχόλιο: