Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Σεπτή μου Υποκρισία... Ανδρέας Λασκαράτος



ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟΝ…

Α. Τσίπρας: «Θα ήθελε να με αγκαλιάσει η διαπλοκή αλλά δεν θα μπορέσει…»14/9/15
«Αυτό που έχει σημασία είναι ο μόχθος των μικρομεσαίων και των λαϊκών στρωμάτων»16/9/15

Σ. Θεοδωράκης: «Το Ποτάμι δεν παζαρεύει με εκδότες και εργολάβους» & «Εμείς δεν κυνηγάμε υπουργικές καρέκλες, η έγνοια μας πρέπει να είναι οι χαμένοι των μνημονίων»16/9/15

Π. Λαφαζανης: «Εμείς έχουμε ανθρωπιστική πολιτική, μία στάση που ευνοεί σταθερότητα και ειρήνη και σέβεται χώρες και λαούς» 16/9/15

Φ. Γεννηματά: «Ζητάμε εντολή ευθύνης και αξιοπιστίας»  12/9/15

Δ. Κουτσούμπας: «Η ψήφος στο ΚΚΕ είναι επένδυση για το λαό» 16/9/15

Π. Καμμένος:«Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες θα διαπραγματευθούν σκληρά για να ελαφρύνουν το μεγάλο κομμάτι του λαού που έπεσε θύμα της κρίσης (16/09/2015)

ΣΧΟΛΙΟΝ…

Στην υποκρισία

Σεπτή μου Υποκρισία, Δέσποινά μου,
με συντριβή μου σου φιλώ το χέρι,
και σου προσφέρω τα σεβάσματά μου.
Ποι’ άλλη αρετή καλύτερά σου ξέρει

να κερδίζει τς ανθρώπους εδώ χάμου;
Ο κόσμος σε λατρεύει, σε γεραίρει,
κι εγώ κλίνω σ’ εσέ τα γόνατά μου
και σε γυρεύω για οδηγό μου αστέρι.

Φτιάσε μου σοβαρό το πρόσωπό μου,
δώσ’ μου ύφος πειστικό και όψη οσία,
για να μπορώ κι εγώ σε ποίμνιό μου

να εξασκώ την τόση σου μαγεία.
Κι έτσι να ’ν’ και για με τον φτωχόν γέροντα,
του κόσμου τα καλά και τα συμφέροντα.

Ανδρέας Λασκαράτος (1811-1901)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου