Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

Επισκέψου με «πανταχόθεν»... Gustave Flaubert

Monica Bellucci in How Much Do You Love Me


Δεν θα με κουράσουν ποτέ οι συναντήσεις μας.
Μπορεί ο άνθρωπος να χορτάσει το νερό;
Μπορεί το χορτάρι να βαρεθεί τον ήλιο;
Μπορεί η κορφή του ψηλού βουνού
να θελήσει να τινάξει από πάνω της
το παγωμένο χιόνι;
Εσύ αγάπη μου, είσαι απ’ τις ανάγκες
η πιο ζωτική.
Δεν έχεις τίποτα απ’ τις άλλες
– όλες μαζί – να ζηλέψεις.

Θα πέσω οριζόντια με τα χέρια παραδομένα,
ανήμπορα,
θα ανοίξω το στόμα διάπλατα,
θα κρατήσω τα βλέφαρα ορθάνοιχτα,
θα εκθέσω την καρδιά μου άφοβα,
να μου δοθείς με όποιο τρόπο σταθεί δυνατό.
Σαν ήλιος,
σα φως,
σαν αέρας,
σα νερό,
σα ζωή,
σα θάνατος,
σαν αγάπη.
Είμαι αχόρταγος άνθρωπος
και θα σε πείσω γι’ αυτό.
Είμαι πειναλέος άνθρωπος και πείσε με γι’ αυτό.
Λουίζ, σε χρειάζομαι.
Επισκέψου με «πανταχόθεν…». 
Gustave Flaubert, Γράμματα στη Λουίζ Κολέ, εκδ Ύψιλον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου