Παρασκευή, 16 Μαΐου 2014

Τα Σκουλήκια...

Jules Joseph Lefebvie: Η Αλήθεια

ΑΛΛΟΥ…
Σίλβιο ΜπερλουσκόνιΔεν εκπλήσσομαι, με ανέτρεψαν επειδή στάθηκα εμπόδιο στην πολιτική της Γερμανίας». «Σε δυο αλλεπάλληλες συνεδριάσεις η ΄Αγγελα Μέρκελ και ο Νικολά Σαρκοζί προσπάθησαν να με πείσουν να δεχθώ την οικονομική βοήθεια του ΔΝΤ. Αρνήθηκα να μετατραπεί και η Ιταλία σε αποικία όπως η Ελλάδα με την τρόικα", δήλωσε ο Ιταλός, πρώην πρωθυπουργός, , σχολιάζοντας τις αποκαλύψεις που κάνει ο πρώην υπουργός Οικονομικών της αμερικανικής κυβέρνησης Τίμοθι Γκάιτνερ στο τελευταίο του βιβλίο με τίτλο «Stress test», ο οποίος αποκαλύπτει πως, το 2011, υψηλοί ιθύνοντες της ΕΕ ζήτησαν από την κυβέρνηση των ΗΠΑ να συνεργασθεί μαζί τους για να επιτύχουν την παραίτηση του Σίλβιο Μπερλουσκόνι από την πρωθυπουργία. Κοριέρε Ντέλα Σέρα».

ΚΑΙ ΕΔΩ…

Το παρασκήνιο της ελληνικής κρίσης από τους Financial Times

Ο κ. Παπανδρέου έδειχνε ορατά κουρασμένος και τη διαπραγμάτευση από ένα σημείο και μετά ανέλαβε ο κ. Βενιζέλος –«που πάντα εποφθαλμιούσε την πρωθυπουργία»– εκμεταλλευόμενος ότι ο τότε πρωθυπουργός ήταν «εξαντλημένη πολιτική δύναμη».Ο κ. Μπαρόζο έπιασε τον κ. Βενιζέλο και του είπε ότι έπρεπε να «σκοτώσει» το δημοψήφισμα. Ο τότε ο υπ. Οικονομικών συμφώνησε άμεσα.

Ο Μπαρόζο είχε επικοινωνήσει με τον τότε ηγέτη της αντιπολίτευσης, Αντώνη Σαμαρά, γνωρίζοντας πως εκείνος ήθελε να αποφύγει το δημοψήφισμα. Εκεί ο κ. Σαμαράς είπε στον κ. Μπαρόζο ότι ήταν πια διατεθειμένος να συμμετάσχει σε κυβέρνηση εθνικής ενότητας με το ΠΑΣΟΚ, «κάτι που απέφευγε επί μήνες ελπίζοντας ότι θα μπορούσε να εξασφαλίσει ο ίδιος την πρωθυπουργία». 
Ο κ. Μπαρόζο δεν είπε στους Σαρκοζί και Μέρκελ για αυτή τη συνομιλία, αλλά πρότεινε τον Λουκά Παπαδήμο ως πιθανό ηγέτη μιας τεχνοκρατικής κυβέρνησης.
14/5/14 Kathimerini.gr

ΣΧΟΛΙΟΝ…

Χαβιέρ Τομέο, Το σκουλήκι

Κι εσύ; Ποιος είσαι εσύ; ρωτάω το μικροσκοπικό πλάσμα, που ανακαλύπτω στα πόδια μου.

Είμαι το σκουλήκι, μου αποκρίνεται. Ένα αργό κι αργοκίνητο ζωάκι. Ανασαίνω από το δέρμα μου κι ο πεπτικός μου σωλήνας διατρέχει ολόκληρο το σώμα μου. Η μητέρα μου μου είπε όταν γεννήθηκα: Μη σκας, Φρειδερίκο. Ούτε έξυπνος είσαι, ούτε ωραίος. Δεν έχεις φτερά. Ούτε καν πόδια δεν έχεις. Έρποντας όμως μπορείς να φτάσεις παντού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου