Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Τί ἀξίζει ἡ θάλασσα χωρὶς γιαλό;.. Αρ. Βαλαωρίτης

Νίκος Λύτρας: Τήνος



Μ᾿ ρέσ᾿ θάλασσα, γιατ μο μοιάζει,
μ᾿ ρέσει, σ᾿ κουσα ν λς κρυφά,
πότε γριεύεται, βόγγει, στενάζει,
κα πότε λόχαρη παίζει γελ.

Δν εν᾿ λόξανθη σν τ μαλλιά μου;
Δν εν᾿ κόρφος μου σν τν φρό;
Μέσα στ μάτια μου τ γαλανά μου
δν χω κύματα, τάφο, ορανό;

Μ᾿ ρέσ᾿ θάλασσα, γιατ μο μοιάζει,
κι ς χ μέσα της κόσμο θεριά...
Μ στν καρδούλα μου μ δ φωλιάζει
γάπη χόρταγη, σκληρ φωτιά;

Κ᾿ γ χαιρόμουνα πο χολιασμένη
φαρμάκι μσταζες μς στν ψυχή,
τ ζήλειά σου βλεπα ξαγριωμένη,
στ χείλη σου βραζε κάθε πνοή.

Τότ᾿ κρεμάστηκα στν τραχηλιά σου
τ φλόγα σσβυσα μ δυ φιλιά,
τν ψι βύθισα μς στ μαλλιά σου,
 στν κόρφο σου στησα κρυφ φωλιά.

Κμα μου νήμερο, ψυχή μου, φθάνει.
Μ μ᾿ γριεύεσαι,πλάγιασ᾿ δ...
Θμαι γι σένανε γλυκ λιμάνι...
Τί ξίζει θάλασσα χωρς γιαλό;

Α. ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ - Ξανθούλα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου