Κυριακή, 11 Μαΐου 2014

Τί ἀξίζει ἡ θάλασσα χωρὶς γιαλό; Αρ. Βαλαωρίτης

Ν. Λύτρας: Τήνος

Αντιδράσεις στο νομοσχέδιο για τον αιγιαλό
Το όποιο …διευκολύνει η δημιουργία μόνιμων κατασκευών πάνω στην παραλία, που σημαίνει τσιμεντοποίηση αλλά και ιδιωτικοποίηση της παραλίας. Επιτρέπει και το μπάζωμα της θάλασσας, τη νομιμοποίηση των αυθαίρετων κατασκευών που βρίσκονται στον αιγιαλό και την παραλία και χρησιμοποιούνται για επιχειρηματικούς σκοπούς και την πλήρη καταληψη του αιγιαλού από ομπρέλες και ξαπλώστρες… 5/5/14 ΤΑ ΝΕΑ.gr

ΣΧΟΛΙΟΝ…

Μ᾿ ρέσ᾿ θάλασσα, γιατ μο μοιάζει,
μ᾿ ρέσει, σ᾿ κουσα ν λς κρυφά,
πότε γριεύεται, βόγγει, στενάζει,
κα πότε λόχαρη παίζει γελ.

Δν εν᾿ λόξανθη σν τ μαλλιά μου;
Δν εν᾿ κόρφος μου σν τν φρό;
Μέσα στ μάτια μου τ γαλανά μου
δν χω κύματα, τάφο, ορανό;

Μ᾿ ρέσ᾿ θάλασσα, γιατ μο μοιάζει,
κι ς χ μέσα της κόσμο θεριά...
Μ στν καρδούλα μου μ δ φωλιάζει
γάπη χόρταγη, σκληρ φωτιά;

Κ᾿ γ χαιρόμουνα πο χολιασμένη
φαρμάκι μσταζες μς στν ψυχή,
τ ζήλειά σου βλεπα ξαγριωμένη,
στ χείλη σου βραζε κάθε πνοή.

Τότ᾿ κρεμάστηκα στν τραχηλιά σου
τ φλόγα σσβυσα μ δυ φιλιά,
τν ψι βύθισα μς στ μαλλιά σου,
 στν κόρφο σου στησα κρυφ φωλιά.

Κμα μου νήμερο, ψυχή μου, φθάνει.
Μ μ᾿ γριεύεσαι,πλάγιασ᾿ δ...
Θμαι γι σένανε γλυκ λιμάνι...
Τί ξίζει θάλασσα χωρς γιαλό;

Α. ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ - Ξανθούλα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου