Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Το σκάκι... Αγγελική Σιδηρά


Michael Cheval

«Πάρε λοιπόν κι απόψε αγάπη μου
      την ίδια θέση απέναντί μου

κ’ επιστρατεύοντας όλη τη λογική σου
έλα το πάθος μου να αντιμετωπίσεις.

     Εκ των προτέρων βέβαια ξέρω
             πως θα νικήσεις!..»

Μ’ έχουν κουράσει τόσο αυτά τα πιόνια
με τις κινήσεις τους τις υπαγορευμένες:

                      Τ΄ άλογα
   σ’ένα γάμμα κεφαλαίο υποταγμένα,

  οι πύργοι σου κάθετα κ’ υπεροπτικά
                να με κοιτάζουν,

        οι πεισιθάνατοι στρατιώτες,

         η αλαζονική βασίλισσα

                    ο άβουλος
υπερπροστατευμένος βασιλιάς μου.

     Μόνο με τους τρελλούς μου
         θα σε πολεμήσω απόψε

       κι όταν θα έχεις φύγει πια,
               εγώ κ’ εκείνοι
   μόνοι μας πάνω στη σκακιέρα
       κάθε βράδυ θα τρέχουμε
τις σκοτεινές και τις λευκές σου μνήμες

                κυνηγώντας
   με τις δικές τους ανορθόδοξες
    κι απεριόριστα λοξές κινήσεις

Αγγελική Σιδηρά, Η όγδοη νότα
Διορθώσεις, ΜΗΝΙΑΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Μάρτιος. 2014, τχ. 30
http://www.diorthoseis.eu


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου