Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2014

Αντάρτισσα... και Γ. Μίχος



ΔΗΛΩΣΕΙΣ…

Η Έλλη Στάη ανάμεσα σε άλλους αντάρτες 
«Εγώ πιστεύω ότι είμαι rebel. Επαναστάτρια. Αντάρτισσα. Είμαι πεισµατάρα. Φιλόδοξη. Βάζω στόχους».


Οι παραπάνω δηλώσεις ανήκουν στην τηλεπαρουσιάστρια Έλλη Στάη και είναι από συνέντευξή της στον Δ. Δανίκα στο Πρώτο Θέμα.
Η Στάη μιλάει για το ρατσιστικό σχόλιο του διευθυντή ειδήσεων του Mega Χρ. Παναγιωτόπουλου (την περιέγραψε στους μετόχους ως ηλικιωμένη και άρα ανίκανη για τις ειδήσεις του καναλιού), το τηλε-κρεοπωλείο της σάρκας και τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη. Δείτε τι λέει για το τελευταίο: «Στην ‘‘Ακρόπολη’’ αυτή τη φορά. Δεν λέω, ήμουν πολύ ωραίο κορίτσι. Ο διευθυντής με κοιτάει έκπληκτος σαν να βλέπει UFO και λέει: ‘‘Τι δουλειά έχεις εσύ εδώ;’’. Θέλω να δουλέψω, του λέω. ‘‘Ωραία’’, μου λέει. Μ” ένα ειρωνικό μειδίαµα από εδώ µέχρι εκεί. ‘‘Αφού θέλεις να δουλέψεις, προσπάθησε να πάρεις συνέντευξη από τον Τζιάνι Ανιέλι’’. Εντάξει, είπα και έφυγα. Και καθώς προχωρούσα προς την έξοδο, έβλεπα τα ανδρικά βλέμματα να απολαμβάνουν, να σχολιάζουν και να χαχανίζουν.
- Να απολαμβάνουν τα οπίσθια.
Κάπως έτσι. Μέσα µου πείσμωσα. Έτσι είστε; Τώρα θα δείτε. Και όρμησα…
-Οι συνάδελφοι έμεναν µόνο στα βλέμματα και στα σχόλια; Δεν όρμησαν;
Φυσικά και όρμησαν. Ένας συγκεκριμένος.
- Ποιος;
Δεν λέω ονόµατα».
- Όρµησε πώς;
Κλείδωσε την πόρτα και μου την έπεσε.
- Κατέβασε τα παντελόνια;
Έλα τώρα, σε παρακαλώ! Όρμησε και εγώ άρχισα να φωνάζω.

6/10/14, opinionpost.gr

ΣΧΟΛΙΟΝ…

Θέλει αέρα η πουτανιά και η ήττα θέλει τέχνη.

Γ. Μίχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου