Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Η αλεπού γιατρός... Μιχ. Στασινόπουλος


ΔΗΛΩΣΙΣ…

Γ. Παπανδρέου: Δεν είναι διάσπαση, είναι λύτρωση η ίδρυση του νέου κόμματος
Επέλεξα, για άλλη μία φορά, το δύσκολο δρόμο. Επέλεξα, να βάλω και πάλι το κεφάλι μου στο ντορβά και να αναλάβω πρωτοβουλία δημιουργικής ρήξης με το κομματικό κατεστημένο. Αυτός είμαι. Αυτός ήμουν. Αυτός θα είμαι πάντα. 3/1/15, protothema.gr

ΣΧΟΛΙΟΝ

Η αλεπού γιατρός

Στα κλωσσοπούλια έπεσε γρίππη,
 θέλουν γιατρό, μα γιατρός λείπει.

Το ’μαθε η Αλούπω η κυρά
και τα λυπήθηκε βαριά.
– Τα γιατρικά μου θα μαζέψω,
και τρέχω ευθύς να τα γιατρέψω.

– Πώς είστε, ορνίθια μου καλά,
τι νιώθετε, πού σας πονά;

Και της απάντησαν και κείνα:
– Είμαστε μια χαρά και φίνα.
Και θα ’μαστε και πιο καλά,
αν μας αδειάσεις τη γωνιά.


Mιχ. Δ. Στασινόπουλος, Aρμονία, Eκδ. «Kένταυρος», 1956

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου