Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Αφτιασίδωτα... Δημήτρης Καμπάκος

E. Nolde

Συνεχίζω να προχωρώ όλο και πιο μέσα.
Διστακτικά μα με σοβαρά βήματα μιας και δεν έχω άλλη                                                                                                      επιλογή.
Πρέπει να αναπνεύσω στο λίγο χώρο που μου δόθηκε
(ή που κερδήθηκε;)
Αποφάσισα να δοκιμάσω τις αντοχές μου με μόνο όπλο την                                                                                               αλήθεια,
τη δική μου αλήθεια.
Έτσι ήθελα να κάνω κι έτσι κάνω.
Αισθάνομαι να δικαιώνομαι
ή τουλάχιστον να υπάρχω στην ολότητά μου.
Όχι βέβαια ότι απόδιωξα στερεότυπες συμπεριφορές                                                                                                          χρόνων
αλλά τουλάχιστον τις αναγνωρίζω πλέον
και αγωνίζομαι να τις ξεφορτωθώ.
Αγώνας δύσκολος μα και ουσιαστικός
αν θες να φαίνεσαι αυτό που είσαι
κι όχι να καμώνεσαι πως είσαι κάτι άλλο,
προσπαθώντας να ξεγελάσεις και να ξεγελαστείς. 
Δημήτρης Καμπάκος, Ψελλίσματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου