Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Είμαι μόνος... Κωστής Παλαμάς

J. Burton

Η νύχτα προχωρεί.
Είμαι μόνος. Στη νύχτα. Στη σιωπή. Στην παράκρουση.                                                                       Στη διέγερση.
Είμαι εγωιστής. Είμαι απαιτητικός.
Θέλω εγώ ο περασμένος να περάσεις κι εσύ μαζί μου.
Θέλω να προσκυνήσω τα γόνατά σου.
Να σου προσκυνήσω τα χέρια σου. Την όψη σου. Τα                                                                                  πόδια σου.
Να συρθώ. Να ολολύξω. Να βουβαθώ.
Να σ' αισθανθώ. Κοντά μου.
Μα πολύ κοντά σου.
Να σε σφίξω. Να σε προσκυνήσω. Και να σβήσω.
Είμαι μόνος. Και μ'αφήνεις. Μα δε σ' αφήνω εγώ.
Λόγια κοινά πρόστυχα ανεβαίνουν στα χείλη μου...

Κωστής Παλαμάς (ο ποιήτης γράφει στη Στέλλα Διαλέτη)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου