Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Σεπτή μου Υποκρισία... Ανδρέας Λασκαράτος

Με γοερούς κλαυθμούς και οδυρμούς και με πόνους στα στήθια…, οι κατέχοντες το ηθικόν πλεονέκτημα, ετοιμάζονται σήμερα στη βουλή, για μια ακόμη φορά, να επιβεβαιώσουν το μεγαλείο τους και να δικαιώσουν τους χορευτές της πλατείας Συντάγματος…
...   ...   ...   ...

Σεπτή μου Υποκρισία, Δέσποινά μου,
με συντριβή μου σου φιλώ το χέρι,
και σου προσφέρω τα σεβάσματά μου.
Ποι’ άλλη αρετή καλύτερά σου ξέρει

να κερδίζει τς ανθρώπους εδώ χάμου;
Ο κόσμος σε λατρεύει, σε γεραίρει,
κι εγώ κλίνω σ’ εσέ τα γόνατά μου
και σε γυρεύω για οδηγό μου αστέρι.

Φτιάσε μου σοβαρό το πρόσωπό μου,
δώσ’ μου ύφος πειστικό και όψη οσία,
για να μπορώ κι εγώ σε ποίμνιό μου

να εξασκώ την τόση σου μαγεία.
Κι έτσι να ’ν’ και για μέ τον φτωχόν γέροντα,
του κόσμου τα καλά και τα συμφέροντα.
Ανδρέας Λασκαράτος 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου