Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Ο τρελός... Κώστας Βάρναλης

Έκτωρ

ΕΙΔΗΣEIΣ…


Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας δήλωσε στη σημερινή ομιλία του στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ πως "κάναμε στροφή 360 μοιρών", αναφερόμενος στις διαπραγματεύσεις με τους δανειστές. 24/5/15, newsit.gr

ΣΧΟΛΙΟΝ…

Ο Τρελός
Μπροστά πολύ πολύ από το τρομαγμένο πλήθος προχωρεί 
χορεύοντας και τραγουδώντας ένας που τρελάθηκε.

Είχα γυναίκα, είχα και ζα,
είχα μια Βάσω με βυζά,
μα προκοπή δεν είχα.
Σε ποιό χαρέμι να παχαίνει
στα μαξιλάρια ξαπλωμένη
μασώντας τη μαστίχα.

Μ’ αν κυλίσει μια ο τροχός
και στην Πόλη μπούμε,
σκλάβες χανουμόπουλα
πόχει να τραβούμε.

Για να βαστάξει, όσο μπορεί,
το μακελειό, να ’στε γεροί,
της Πένας αντρειωμένοι!
Κανοναρχάτε τ’ όνομά μας,
σίντας η Δόξα μελετά μας
τα σκελετά γερμένη.

Να ’χαμ’ ένα βασιλιά,
για να μας θαμπώνει,
με λειρί στο κούτελο,
με φωνή τρομπόνι!

Έχω τρύπα στο βρακί,
λίγδα στην καπότα μου,
έχω ψείρα σαν κουκί
και βρομούν τα χνότα μου.

Έχω νοήματα σοφά!
Σ’ αγιονορίτικο σοφά
στα λάδια και στα πάχη
κολύμπησα, μα πάντα μένει
άδεια η κοιλιά και τουρλωμένη
— ανεμογκάστρι θα ’χει!

Τί λαμπρός που ’ν’ ο καιρός,
πόσο εγώ ’μαι ωραίος!
Έφαγα έναν πόντικα,
δόξα να ’χει ο θέος!

Το χαράτσι, τα παιδιά,
μοναχός να κρίνεις,
άλλο να σ’ τα παίρνουνε
κι άλλο ναν τα δίνεις.

Να ’χαμ’ ένα βασιλιά,
δράκο με χοντρόλαιμο,
σέρτικο κι αράθυμο,
για να κάνει πόλεμο!

Κ. Βάρναλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου