Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Τομεάρχης... Guillaume Apollinaire


Ornella Muti &Ben Gazzara in  Tales of Ordinary Madness (1993)


Το στόμα μου θα είναι βάραθρο με θειάφι καφτό

Θα βρεις το στόμα μου κόλαση αποπλάνησης κι απόλαυσης

Οι άγγελοι του στόματός μου θα θρονιαστούν στην καρδιά σου

Οι στρατιώτες του στόματός μου

θα σου επιτεθούν αιφνιδιαστικά

Οι παπάδες του στόματός μου θα λιβανίζουν την ομορφιά σου

Η ψυχή σου θα πάλλεται σαν μια περιοχή σεισμού

Τα μάτια σου θα έχουν τότε φορτωθεί όλον τον έρωτα

της ανθρωπότητας συσσωρευμένον από πρωτόγονα χρόνια

Το στόμα μου θα είναι μια στρατιά αντίπαλή σου

μια απειθάρχητη στρατιά αλλάζοντας καθώς ένας

ταχυδακτυλουργός το σχήμα και τον αριθμό της

Η ορχήστρα κι η χορωδία του στόματός μου θα ψάλλει

την αγάπη μου, θα σου τή μουρμουρίζει από μακριά


Κι εγώ όρθιος με μάτια καρφωμένα στο χρονόμετρο

θα ορμήσω για έφοδο

Guillaume Apollinaire, Ποιήματα, εκδ. Γνώση, Αθήνα 1982, μετ. Νίκος Σπάνιας..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου