Τρίτη, 5 Αυγούστου 2014

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ... Γκαμπριέλ Αρέστι

Paul Lehugeur: Ο Ροβεσπιέρος στην αγχόνη.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ…

Ηλίας Μόσιαλος, κυβερνητικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ το 2011: «Έχουμε μεγάλα ποσοστά ιδιοκτησίας στην Ελλάδα, μεγαλύτερα απ’ ότι έχει η Γερμανία ή η Δανία που έχουν και διπλάσιο κατά κεφαλήν εισόδημα από εμάς. Αυτό δεν είναι δυνατόν να ισχύει».10/10/11 Mega Σαββατοκύριακο.( Δείτε το στο http://youtu.be/e401UaG70A4)
Δηλαδή: Ο κ. Μόσιαλος, ΠΑΣΟΚ, μας λέει, το 2011, ότι έχουμε μεγάλο ποσοστό ιδιοκτησίας και αυτό είναι ανεπίτρεπτο, διότι τι θα λένε -οι φίλοι μας οι Γερμανοί- που είναι πιο πλούσιοι από έμας; 
Να μην ξεχνάμε βέβαια, ότι αυτή ήταν και η βασική ενόχληση τόσο του ΔΝΤ όσο και του Βερολίνου: «Δεν είναι δυνατόν οι Έλληνες – μισθωτοί και συνταξιούχοι- να έχουν τόσο μεγάλο ποσοστό ιδιοκατοίκησης» ήταν η μόνιμη επωδός της τρόικας από την πρώτη μέρα στην Ελλάδα.
Απορία: Στη Γερμανία τα σπίτια σε ποιον ανήκουν; Δεν έχουν ιδιοκτήτη; 

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Ύπουργος Ναυτιλίας, ΝΔ: «Όποιος δεν έχει να πληρώσει το φόρο ακινήτων να πουλήσει το σπίτι του» 28/5/13 ΠΡΩΙΝΟ antenna (Δείτε το στο http://youtu.be/hX6LKjd3ZyU)
Δηλαδή: Στο πλαίσιο της μνημονιακής αδηφαγίας που σαρώνει τη δημόσια και ιδιωτική περιουσία των Ελλήνων, ο κ. Βαρβιτσιώτης μας απειλεί, λέγοντας μας να πουλήσουμε το σπίτι μας, αν δεν έχουμε να πληρώσουμε το  ΕΠΑΧΘΕΣ ΧΑΡΑΤΣΙ και όλες τις φορολογικές εισφορές που μας επιβάλλονται. 
Απορία: Ο κ. Βαρβιτσιώτης θα αγοράζει τα σπίτια όσων δεν βρίσκουν αγοραστή;

Γκίκας Χαρδούβελης, υπουργός Οικονομικών, ΠΑΣΟΚ: « Η λύση για τα μη εξυπηρετούμενα κόκκινα δάνεια είναι να παίρνουν τα σπίτια των πολιτών οι τράπεζες και αντί για δόση να πληρώνουν ενοίκιο οι πρώην, πλέον, ιδιοκτήτες». 26/7/14 tanea.gr
Δηλαδή: Βαφτίζουν «μεταρρυθμίσεις-λύσεις» την εξαθλίωση του ελληνικού λαού, έχοντας στόχο  να περάσουν τα σπίτια στον έλεγχο χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, κατεβάζοντας έτσι το ποσοστό ιδιοκατοίκησης του πληθυσμού και όλοι οι Έλληνες να γίνουν ενοικιαστές για να χρωστάνε εφ΄ όρου ζωής χωρίς να υπάρχει η έννοια της ιδιωτικής ακίνητης περιουσίας. 
Απορία: Κατέρρευσε ο ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ;

ΣΧΟΛΙΟΝ… 1

Οι Έλληνες βρίσκονται πλέον αντιμέτωποι με τον κυβερνητικό στρατό κατοχής που λεηλατεί την ακίνητη περιουσία τους για να υπερασπισθεί το χυδαίο κομματικό κράτος, τους θαλασσοδανεισμένους μηντιάρχες και τους μιζαδόρους πολιτικούς των οποίων την ασυλία νομοθετεί με κάθε επιμέλεια

Το νέο χαράτσι στα ακίνητα ξεπέρασε σε χυδαιότητα και βαρβαρότητα ακόμη και το αρχικό χαράτσι του Βενιζέλου. Οι ιδιοκτήτες παραδίδουν απελπισμένοι την περιουσία τους στο τελευταίο κομμουνιστικόκολομβιάνικο καθεστώς της Ευρώπης.

ΣΧΟΛΙΟΝ… 2

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ

Θα υπερασπιστώ
το σπίτι του πατέρα μου

Ενάντια στους λύκους,
ενάντια στην ξηρασία,
ενάντια στην τοκογλυφία,
ενάντια στη δικαιοσύνη,
θα υπερασπιστώ
Μες στην καλή χαρά, μόλις έχουν ψηφίσει
 Ν/Σ για την εξαθλίωση του Έλληνα πολίτη.
το σπίτι
του πατέρα μου.

Θα χάσω
τα ζωντανά,
τα περιβόλια,
τα πευκοδάση·
θα χάσω
τους τόκους,
τα εισοδήματα,
τα μερίσματα,
αλλά θα υπερασπιστώ το σπίτι του πατέρα μου.

Τα όπλα θα μου αφαιρέσουν,
και με γυμνά τα χέρια θα υπερασπιστώ
το σπίτι του πατέρα μου·
τα χέρια θα μου κόψουν,
και με τα μπράτσα μου θα υπερασπιστώ
το σπίτι του πατέρα μου·
χωρίς μπράτσα,
χωρίς ώμους,
χωρίς στήθος
θα με αφήσουν,
και με την ψυχή μου θα υπερασπιστώ
το σπίτι του πατέρα μου.

Θα πεθάνω,
η ψυχή μου θα χαθεί,
η φάρα μου θα χαθεί,
αλλά το σπίτι του πατέρα μου
θα μείνει
όρθιο.

Γκαμπριέλ Αρέστι, 1963

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου