Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2013

Ένα φλιτζάνι με μελάνι...Μίλτος Σαχτούρης

Διον.Τσάκος

ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ…

Τελεσίγραφο μέχρι τις 9 Δεκεμβρίου, για την εκπλήρωση των προαπαιτούμενων που εκκρεμούν από τον περασμένο Ιούλιο και την εκταμίευση της δόσης του 1 δισ. ευρώ, επέδωσε το Eurogroup στον υπουργό Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα, εντείνοντας την πίεση. ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 16/11/13
Οι ελληνικές αρχές θα πρέπει να σημειώσουν πρόοδο σε τέσσερις τομείς για να ολοκληρωθεί και η τρέχουσα αξιολόγηση του προγράμματος από την τρόικα και να εκταμιευτεί η επόμενη δόση, τόνισε ο επικεφαλής του Eurogroup, Γερούν Ντάισελμπλουμ. protothema.gr 15/11/13

Σχόλιον

Στο καφενείο
έρχεται ο χοντρός νονός μου
με τις λίρες.
Ούτε μια δεν είναι για σένα, λέει
γιατί δεν έγινες ο βαφτιστικός μου
που περίμενα.
Τότε λέω κι εγώ στο γκαρσόνι, πλάι μου
— Φέρε μου ένα φλιτζάνι με μελάνι.


Μίλτος Σαχτούρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου